onsdag 21 november 2012

Träning

Mitt hälsosamma liv fortsätter. Eller kanske inte hälsosamma liv men ett liv med lite mera motion. I fredags var det lite "cirkelträning" ute i sandlådan medan barnen lekte. Gick sen in och Zumbade en stund innan det var dags för bastu och Cocktailparty. I helgen har jag vilat.

I måndags var det Zumba igen. Youtube på (i?) tv är nog det bästa som finns. Väldigt behändigt Måndagens zumbapass:
Följt av nån annan kortare zumba video. Väldigt bra att bo här långt ute på landet. Inga grannar som kikar in genom något fönster. Kan hoppa och skutta på bäst jag vill i vardagsrummet. Barnen förstår heller inte ännu att skämmas över sin mamma. Tur är väl det.

Igår var det Pilates. Blev pilates i tre olika etapper. Började  dagen med:

Före lunch blev det:
Innan vi gick och tvättade oss med kidsen på kvällen körde vi den här:

Idag kan jag verkligen känna av mina magmuskler, dom finns. Har en trevlig bula strax ovanför svanskotan. Ett stort blåmärke. Måste skaffa mig en jumpamatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar