tisdag 27 november 2012

Jillian Michaels

Får inte gjort något vettigt. Minea sover i vagnen men vaknar var tionde minut. Borde sy men sitter här och slösurfar istället. Ingen vits att springa fram och tillbaka från syrummet.

Mitt hälsosamma liv fortsätter (mitt hälsosamma liv inkluderar godis och nachos). Träningsviljan finns kvar. Latheten har ännu inte tagit över.

Fredag: Muskelträning i hemmamiljö ca 1h.
Lördag: Gym 1h efteråt 1km simning.
Söndag: Gym 1h efteråt simning 40 minuter (tappade räkningen, men mer än 1km blev det i alla fall)

Simhallsbesöken gjordes tillsammans med bästaste D. På lördagskvällen belönade vi oss själva med filmkväll kryddat med nachos och godis från Makuuni.

Måndag: Vilodag. Biobesök på kvällen med en kär väninna (känner mig vuxen när jag skriver väninna). Twilight breaking dawn part 2 (känner mig inte längre vuxen). Har ingen aning om jag sett första delen eller inte. Helt okej film. Inte riktigt min typ men den får godkänt.

Har tagit ner Jillian Michaels app till Iphonen
Målsättningen med all motion är dock inte att gå ner i vikt. Det är en fast kropp med muskler jag siktat in mig på (eller i alla fall muskler). Kollar in midjemåttet istället för vad vågen visar. Dessutom mår man bra i kropp och knopp efter träningen. I och för sig blir ju inte midjemåttet så mycket mindre med all godis jag trycker i mig. Men livet är för kort för att banta. Man måste ju få unna sig det goda. Hellre rör jag på mig lite extra istället för att skippa maten.

Bilden är lånad från: http://www.jillianmichaels.com/

Ps. D, tu ska ta ner hede appe :) gorr bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar