torsdag 22 november 2012

Periodisk feber

3 veckor och 2 dagar. Nu är den här igen. Den höga temperaturen. Det var 3 veckor och 2 dagar sedan jag och Liam tillbringade kvällen på barnpoli istället för vår inplanerade filmkväll. Är det periodisk feber? Ingen vet. Efter en dos panadol sitter han i lekrummet och snickrar ihop en verktygslåda, precis som Castor säger han.
Bilden är googlad


Igår firade minsta kusnen att han blivit hela 1 år. Kameran glömde jag naturligtvis hem igen. Det doppades tills "örona tållast". Barnen lekte så att svetten dröp.
Efteråt for jag och värdinnan till skolans krafthall. Det är ju inte någon "lady line". Men där finns nog det mesta man behöver. Gratis är det också.

Liam har förflyttat sig från lekrummet till matsalsbordet. Sitter nu och spelar Angry Birds på min telefon. Tänk vad en tre åring kan. Sitter där och pillar på min smartphone. En möjlig present från tomten till grabben kunde vara en sån:
Bilden är googla. 
Dom har "Super Sunnuntai" hos Expert nu inkommande söndag. Childpadden får man då för 89,90€, normal pris 179€. Tåls att funderas på. Naturligtvis måste ju en tre åring ha en sån. Absolut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar