torsdag 29 november 2012

Hemmagym

Vi har en bättre dag idag. Minea kan gå. Fortfarande ett gnälligt famnbarn, men så mycket bättre än igår. Inatt, inatt har vi sovit hela natten. Underbart. Blev i och för sig inte så många timmar sömn som jag hade velat. Men får nog helt skylla mig själv för det. Vet ju om den tidiga väckningen. Likväl ligger jag och surfar på telefonen till långt efter midnatt. Är huvudet dumt får kroppen lida. Eller hur var det? Liam far fram och tillbaka över golvet i racerfart på Plasto-mopon. Skulle säkert vilja göra annat än sitta här inne med en tråkig mamma och sjuk lillasyster. Kanske borde vi baka lite pepparkakor idag för att pigga upp grabben.

Är ju väldigt aktiv och jumpar framför tv:n här nu som då. Att göra olika övningar liggandes på rygg på en vanlig matta är inte alls bra. Har fortfarande en stor blå bula ner i korsryggen. Måste skaffa mig en jumpamatta.

En jumpaboll och en jumpamatta är ett måste.

Sen har vi lite sådant som jag bara vill ha.
Och allt detta i rosa, svart och vitt. Häftigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar