söndag 30 september 2012

Posture-the key to beauty

För några dagar sedan delade jag "Posture Finland- the key to beauty"s foto på facebook för att delta i utlottningen av en "Posture". När jag såg fotot tänkte jag att det där skulle jag absolut behöva. Det var första utlottningen jag deltagit i på facebook. Idag fick jag ett trevligt mejl av Pernilla på Posture. Jag har vunnit en Posture Performance. Tror jag skall börja gilla en massa på facebook hädanefter.
Bilden lånad från www.postures.fi
Så här skriver de om Posture Performance på sin hemsida:

Dra nytta av den goda hållningens effekter när du presterar – vid skrivbordet, i löpspåret, på dansgolvet eller gymet. God hållning är en nyckel till förbättrade resultat.
Även många vältränade människor är snedbelastade mellan fram- och baksida på grund av för ensidig träning. Posture Performance hjälper kroppen att hitta rätt vid såväl statisk belastning under långa dagar framför datorn som vid fysiskt ansträngande idrotter med krav på god hållning. Den ger också bekväm stretch av bröstmuskulaturen efter träning. Mer skonsam belastning och bättre hållning bidrar till djupare andning och hjälper dig att orka mer samtidigt som du tränar muskelgrupperna som ligger bakom snygg hållning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar