tisdag 4 september 2012

Kusiner

Liam har tagit sitt pick och pack och stuckit iväg till fammos och faffas. Pappan blev också kvar där efter jobbet (blir ju 100km kortare väg till jobbet, en väg). Bara jag och Minea nu då. Förutom när vi fick besök av några kusiner, en morbror, en moster och en moffa.
Kusiner
Sy, det har jag också hunnit idag. Tre timmar sov tjejen. Under tre timmar gick symaskinen het. Postade en massa beställningar, självklart glömde jag att fota dem. Tänkte fortsätta sy ikväll, men blev ju så sent fören tösen somnade. Nu är jag ju så trött. Ska slö-surfa en stund (kommer att ligga här med datorn i famnen ännu när klockan blir två) sen ska jag sova. Hoppas min "roommate" sover länge imorgon. Sovmorgon skulle man ju inte tacka nej till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar