söndag 9 december 2012

Tunikor

Efter att ha hållit på ett bra tag med att få inlägget klart kan jag äntligen trycka på "publicera". Den här datorn. Min lilla rosa dator. Otroligt seg. Den har nog gått i pension redan för ett bra tag sedan och ligger nu bara och väntar på att få släcka ljuset, för evigt.

Ett litet Collage fick jag gjort av några bilder. Men ack så tidskrävande. Skulle ha hunnit köra en (ett?) par tvättmaskiner under tiden. Möjligtvis också tvätta husets alla fönster (har dock bara suttit här och väntat på att datorn skall ladda). Orsaken till mina få uppdateringar och opublicerade produkter, den ligger här på bordet framför mig och den heter Asus.
Två tunikor. Storlek 74 och 86. Mönstret är eget. Själva tunikan är av strömming designs "ränder" tyg. Färgen på fickorna fick jag välja själv. Valde turkos till den mindre och cerise till den större. Fickorna är av interlock och ärmarna och halsöppningen av muddtyg i samma färg.
Har bestämt mig att jag gör halsöppningen med knappar upp till storlek 80. Efter det tycker jag själv i alla fall att det lika bra går att dra tröjor och dylikt över huvudet.
Hoppas tunikorna sitter bra på sina nya ägare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar