torsdag 25 oktober 2012

Vinterdojor och en skötväska

Om någon letar "riktigt riktiga" vinterskor kan ni kika in till terjärv sportstuga. Måste sälja mina varma och sköna skor. Dom matchar ju inte alls min nya vinterjacka. Skorna är väldigt sparsamt använda. Det är inte många gånger jag hunnit bära dom. Nypris var 89,95€, nu rear de bort dem för 79,95€ på skiwebshop. Vid terjärv sportstuga kan ni köpa dem för 20€. Storleken är 36, men motsvarar nog mera 37. Skorna är dylika som den på bilden. Är någon i behov av en skötväska med alla tillbehör finns där också en sån i prima skick. Den är heller inte använt många gånger. Jag har ju studsat omkring med en vanlig handväska fullpackad med blöjor, extrakläder och allt det andra som måste finnas i en kvinnas handväska. Skötvskan är i princip samma som på bilden men texten är röd. Skötväskans nypris är 59,90€, finns att köpas på lauranlastentarvike. 16€ är vad man får betala för den på loppiset. Köper ingen dem nu får man ju alltid ut lite mera valuta för dem på någon av facebooks loppisar eller huutonet. Lite tungt bara att ladda upp bilder. Inte tungt men bara svårt att ta sig till och göra det. Har en Iphone där i kökslådan som jag säkert kan få ut en liten slant från. En Suunto pusklocka med gps finns också i en annan låda. Har ju tänkt sälja dem. Någon gång. Nu är inte rätta tillfället. Orkar inte fota dem. Det blir en annan dag. Troligtvis sen när de misst sitt värde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar