torsdag 25 oktober 2012

iPiccy

Har suttit som en dåre och klickat på upload knappen. Men ingenting hände. Kunde inte förstå. Det kan ju inte vara så svårt. Klicade lite till. Och lite till. Sen kom jag fram till att det måste vara fel på webläsaren. Använder mig av Chrome. Stängde chrome och klickade upp Internet Explorer. Tadaa. Så bara funkar det. Bekantar mig med fotoredigeringsprogrammet ipiccy. Ser lovande ut. Precis så enkelt som jag vill ha det. Här är ett collage på ett antal mössor. Dessa mössor och en massa andra mössor finns vid Terjärv sportsuga. Gå och köp din egen. Öppet imorgon 17.00-20.00 och på lördagen 10.00-13.00.

2 kommentarer:

  1. Sidubara! Fint blev det ju!! =)

    SvaraRadera
  2. Hmmm. Ja nå fint vet jag nu inte, men det blev i alla fall inte en km lång rad med bilder :P

    SvaraRadera