fredag 2 januari 2015

Vanish

Har fått äran Buzza Vanish. 

Testade Vanish Powergel.
 Smutsade ner en liten vit duk med kaffe, kokosolja, rödvin mm. Skrev också på duken med tuschpenna oljekrita och vaxkrita. Sedan lät jag den torka och dra i sig en timme ungefär.
 Tryckte ut lite Vanish Powergel på fläckarna och gnuggade runt i cirklar. Lät verka i 5 minuter. Slängde in allt i maskinen med vittvätten och tvättade i 40 grader.
Och här har vi resultatet. Syns inte lika bra på bild som i verkligheten. Överlag klarade Powergelen sig rätt bra. Trodde exempelvis inte att det som jag skrev med tuschpennan skulle försvinna. Men så var det några vanliga fläckar som blev kvar. Dessa fläckar som så ofta förstör barnens kläder. I mitten har vi barnmaten (morot och potatis), man kan fortfarande se en stor gul fläck. Under den har vi lingon och längst ner till höger kan man ännu se en fläck orsakat av blåbären. Visst är tygbiten lite mörkare också där kaffet och rödvinet satt, men det ser man nog inte ifall man inte synar riktigt noga. Tror säkert att resten av fläckarna skulle försvinna om jag gjorde proceduren en gång till. Men så står det ju på flaskan "Removes tough stains 1st time".


Även om alla fläckar inte försvann kommer jag nog att köpa Vanish när de här tar slut. Vanish kan nog rädda en som annan plagg från att bli bortkastade. Fick även Buzza de olika Vanish Oxi Action produkterna. Crystal white är en stor favorit. De gråa kläderna blev så vita och fina igen. Eftersom jag motionerar en hel del gillar jag också Extra Hygiene. Förutom träningskläder skall man tvätta babykläder, lakan, handdukar, fettfläckar, svettfläckar och blodfläckar med Extra Hygiene som tar kål på bakterierna.

Vill du också bli en Buzzador och få prova olika produkter gratis?

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är tina_siekkinen):
Bli en buzzador

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar