tisdag 14 maj 2013

Present till tösen

Liams före detta Nannys lilla bebis fyllde ett för ett tag sen. Till Liams stora besvikelse var någon här sjuk (igen) och vi kunde inte gå på kalaset. Besökte dem igår istället. Liam fick leka en stund med sin kompis C.

Med oss hade vi en tunika/klänning i storlek 86. Båda tygen är från JNY. Till kantningen använde jag cerise resår från HHkangas. Tycker bäst om att använda mig av resår när jag kantar med CoverPron.

När jag hade sytt tunikan/klänningen och berättade för Liam att den är till A sa han: mamma den e nog lite fin, men inte så mycket fin. Själv tycker jag nog att den är "mycket fin". Blev nöjd med resultatet och bara jag hinner måste nog Minea få en tunika av samma mönster.



2 kommentarer:

  1. Hej! Syr du dessa tunikor på beställning också? Vad skulle en sådan kosta isf?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Strösslet.
      För tillfället hinner jag inte sy så mycket beställningar, har fullt upp med jobbet och ungarna :) Men om du är intresserad ännu i sommar så syr jag gärna upp åt dig. Börjar med semester i slutet av maj. Du kan skicka mejl till: madeby_muffin@hotmail.com i så fall.

      Radera