fredag 2 mars 2012

Ny dag

Hade förberett mig för det värsta inför natten. Men den gick ju helt som vanligt. Lite ätande nu som då och tidig väckning. Inget gallskrik. Vi började morgonen med att röja upp, diska och tvätta kläder (forfarande är tvättkorgen proppmätt).
Olidligt spännande med tvättmaskin.



Efteråt tog vi en liten powernap på 15 minuter. Liam han skickade jag med express C&J till fammos och faffas igår kväll. Han var så ivrig den lilla filuren. Jag och Minea åker efter här någon dag. Senast på söndagen skall vi vara i Vasa. Disas och Nissis lilla Naomi skall få sitt namn på riktigt på riktigt.
Favoritplatsen (beror säkert på alla matrester). Men som jag tidigare nämnde, vi behöver ingen hund, vi har Minea.
Medan jag sitter här och surfar plockar Minea i sig lite banan (denna gång från bordet).
Gäller att vara koncentrerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar