onsdag 7 mars 2012

Gräsänka vol.2

Hemma från Vasa igen. Gräsänka hela veckan. Skidade längs seljesspåret i solskenet igår medan mommo passade ungarna. Skulle gena på ett ställe. Missade stället och fick åka runt hela spåret. Jag var så slut i armarna innan jag ens hunnit halvvägs. Benen skakade. När jag försökte mig på att "skrinna" (för att ta mig snabbare hem) vurpade jag omkull och åkte med ett duns ner med min stackars "lilla" bak i den isiga marken. Tog mig upp hastigt som tusan. Kollade runt. Huh, ingen såg. Scenariot upprepade sig flera gånger.

Sen var det full show här hela kvällen. Kusinerna Adéla och Kajsa var på besök (och några föräldrar).

I morse var det väckning lite före fem igen. Man får vänta en och en halvtimme tills barnprogrammen börjar. Snart bär det av till mammabarn. Sen till läkaren på 8 månaders besiktning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar