söndag 11 mars 2012

Buzzador - Dove Nourishing Oil Care


Har varit med i Buzzadors kampanj var man fått prova Doves nya Nourishing Oil Care. Fick hem en paket på posten innehållande en stor tub och tio små. De mindre tuberna har jag delat ut till bekanta. Jag som är ett offer för marknadsföringen och bara måste prova på nya saker skulle säkert ha testat även detta även om jag inte varit med i kampanjen. Eftersom jag ammar är mitt hår väldigt risigt och tunt. Mera hår faller av hela tiden. Skulle våga påstå att efter att jag använt den balsamen ett tag har mitt hår blivit lite bättre. Lite av det hår som fallit bort har börjat växa tillbaka. Vet i och för sig inte om det beror på själva balsamen eller om det beror på att jag minskat på amningen. Hur som haver, Nourishing Oil Care gör mitt hår mycket mjukare och glansigare. Kommer definitivt att köpa produkten igen och rekommendera den till mina vänner. 
Vill du också bli en Buzzador. Klicka på följande länk. Glöm inte att skriva in att det är jag som bjudit in dig.

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.


När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är tina_siekkinen):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar