söndag 24 juni 2012

Midsommar

I fredags var det fest här uppe på Las Palmes. Beachvolley, grillning, bastubad och dopp i "polen". Barnen stortrivdes (likaså jag). Kan inte skylla på att jag glömde kameran hemma. Var för lat för att ta några bilder. Hade ju inte tid heller. Största delen av kvällen spenderades på beachvolleyplan. Hoppas bara jag får sno lite bilder av nån annan. Så om någon har bilder kan ni ju ladda upp dem på facebook så nallar jag dem därifrån. Igår när pojkarna sov, njöt jag och lilltjejen av sommaren.
Promenad på lande

Mommos och moffas mysiga stuga

Flygplan

Hägg (hoppas jag inte har riktigt fel, jag är ingen växtmänniska)

Hem ljuva hem 
Det var här som midsommarfesten hölls

Badanka

2 kommentarer:

  1. Toni to na bilda, mest närbild åv ölburka å annat onödåt. Ja ska försök få liti döm på dator snart...
    (he er annos röune [rönn] så bloomar)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hyvä minä :) Olle hadd skåda på hede "häggen" min å å skaka på hövå :p

      Radera