torsdag 5 mars 2015

Yoogaia Buzzador

Som Buzzador fick jag nu möjligheten att prova på Yoogaia utan kostnader under en månads tid.

Bilden är googlad


Vad är då Yoogaia? Jo, Yoogia är en webbtjänst som har utvecklats i Finland. Webbtjänsten erbjuder kunden yoga, pilates, djupstretchning, "tehotreeni" samt kettlebell klasser. Under livetimmen får kunden också personlig assistens genom webbkameran om han eller hon så önskar. Har man inte möjlighet att medverka på livetimmen kan man kolla på de sparade timmarna när man har tid. De som medverkar på timmarna ser inte varandra. 

Loggade in på Yoogaia för ett par dagar sen. Har hunnit med två "tehotreeni" pass, ett kettlebell pass samt ett yogapass. Valde mina träningspass från de inspelade timmarna. Vilket är det ända möjliga alternativet för mig med tre ungar i huset (såvida de inte har lagt sig för natten). Än så länge är jag ganska nöjd med webbtjänsten. Att få gympatimmen in i vardagsrummet är ju inte så pjåkigt. I och för sig går ju det också med youtube men det är inte riktigt samma sak. Det är flera olika instruktörer som drar de olika klasserna. Vissa pratar finska, andra engelska. Lite dåligt att det inte finns några svenskspråkiga instruktörer. Sen är det också rätt så stor skillnad på instruktörerna, vilket det ju också är när man far till gymmet för att medverka på nån ledd gympatimme. Några livetimmar har jag ännu inte medverkat på, kan därför inte uttala mig om dessa. 

Som Buzzador får jag dela ut en kod till mina vänner som berättigar till 14 dagars testning av Yoogaia. Någon intresserad?




Vill du också bli en Buzzador och få möjlighet att testa olika produkter och tjänster gratis?

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är tina_siekkinen):
Bli en Buzzador

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar